Tema: Re: 420 arteja
Autorius: Sail
Data: 2016-04-01 10:12:11
Su tabaku tai fu, mest lauk. Gryna gerai, daug nereikia.

Kontroliuoti zole reiktu tiek, kiek alkoholi. Plius pardavinet ne nuo 18,
bet nuo vyresnio amziaus, nes sako jaunimui labiau kenkia.

Keista, kad alkoholi valstybe stumdo, nors kiekvienam akivaizdu, kuo jis
gali baigtis - pavyzdziu pilna prie kiekvieno gastronomo.
Zoles atveju grieztai pries, nors realiai tikrai ne toks piktas dalykas,
kaip alkoholis.

Pasigendu nuoseklumo siuo klausimu.

Svarbiausia, kad geriausiai zino atsakymus tiek, kurie nebande. Taip ir
kunigai vedybu klausimais - ekspertai.