Tema: Re: 420 arteja
Autorius: Aras
Data: 2016-04-05 16:31:40
Pažiūrėjus į tą lentelę, tai praktiškai vos ne gyvybės eliksyras.
Kokie minusai šitų kanabinoidų?

- sumažina kraujo spaudimą - čia nuo 120 iki 110 ar kaip kitaip? Kokie kiekiai kiek daro? Tinka širdininkams?
- stabdo socialinę atskirtį, sukeltą thk - čia tai zajabys, pats save gesina.

Vienok gal tai ir puikus dalykas, gal tai ir farmacininkų/vyriausybių užguitas reikalas, nu bet nxnx... Vistiek nekyla ranka.
Man pakanka Kalėdoms maltų kanapių sėklų su karštom bulvėm.