Tema: Re: 420 arteja
Autorius: Trolis
Data: 2016-04-01 08:15:40
2016-03-31 16:23, Sail rašė:
> Taigi pats 50 gramu kartais vakare ikali.
> Pasidomek internete, tai piktesnis narkotikas uz kanapes, duodantis didesne
> priklausomybe. Isjojusiu baltais arkliais ne viena asmeniskai pazistam, ar
> ne?
>
> Taip kad pats irgi esi tarciokas, tik tiek kad tau pati valstybe tiesiai
> stumdo, gastronome. Tai va chebra to paties patogumo nori ir renkasi tai
> pasakyt.

:) Nu bet alkoholis nėra draudžiamas :) Ir jeigu jis būtų draudžiamas
lietuvoje, tai aš irgi pykčiau, jeigu kas protestuotų, kad jį legalizuoti :)
Jeigu būtų draudžiamas tai ir pats negerčiau ir didelės bėdos nematyčiau.
Aš ir dabar piktinuosi, kad nors alkoholio reklama uždrausta dieną, bet
internete ją vis reklamuoja ir reklamuoja, pvz youtube.

Aš net Rokui Žilinskui esu pasiūlymų rašęs įstatymų pakeitimams, kurie
apsunkintų alkoholio prekybą.

Taigi nesijaučiu veidmainiu :(

Beje - aš pažįstu žmogų, pats lankydavau jį, kuris atsigulė ir gulėjo ne
kartą p. ligoninėje. Gydytojai ne kartą man yra sakę, kad jų nuomone
žolė tikrai gali suaktyvinti, pažadinti ir t.t. tuos neigiamus
psichinius procesus.