Tema: Re: 420 arteja
Autorius: Lavonas
Data: 2016-04-05 14:59:56
Beje LSD skaitosi irgi vienas saugesniu narkotiku :) Styvis Jobsas ji
vartojo :)

"Sail"  wrote in message news:ne06qs$e5p$1@trimpas.omnitel.net...

Suzadina apetita :-). Reiktu rasyt "padaro maista toki skanu, kokio niekur
nesat ragave, net prabangiausiam restorane".

Realiai esu mates TV laidu, apie tai kaip naudojama gydymui LSD ir kiti
haliucinogenai. Yra kas USA tokiu gydymu uzsiima, tiesa tai nelegalu, bet
sunkioms depresijoms ir kai kuriu psichiniu sutrikimu atvejais duoda labai
gerus rezultatus. Ten rode zmones, kuriems tai buvo vienintelis variantas,
ir jie issikapste.

Tarp kitko, Liberty caps ir Lietuvoj gi auga.