Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-09-13 11:22:50

"ABLomas"  wrote in message news:mt15bs$ba3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.09.10 09:31, Dede_Pranas wrote:
> uz ka dar damoket, elementaria sinchronizacija, really?:) nepataiko
> ne sekundem, bet net desimtimis minuciu. sukinet galima, bet manes
> tai nezavi, visai.

O gali normaliai parašyt, kas ten taip negerai?
T.y. nelabai suvokiu problemos esmės. Kad įrašai nepataiko tiksliai į
programos pradžią/pabaigą? Taip, EPG nėra labai preciziškas, dažniausiai
tos problemos yra su bet kuriuo contento tiekėju (t.y. gaunamas programų
sąrašas ne sekundės tikslumu atitinka laidos startą/pabaigą), bet tai
problema bet kokiam provaideriui.
Kadangi buvo minėta, kad čia problema su sinchronizacija (kaip įsisukęs
į ex-GALA TV (dabar jau kitaip vadinas) reikalą iki ausų - nelabai žinau
apie kokią sinchronizaciją kalba eina, tai matyt yra ir geriau
susipažinusių, gal mane pamokins ;-) ir tipo kitur yra geriau - tai
ryškiai bėda ne su pateikiamu programų tinkliuku.
Tai kur? Pasistengsiu perduot tiems, kas tvarko, jei tai realiai yra TEO
specifika. Be bajerio ;-)

Na as tai apie ta specifika isvis nenusimanau, mane erzina, kai bandai
pataikyt ant irasytos programos tinkliuke ir pataikai I viduri visai
kitokios programos, tada bandai susivokti kur esi (nes apacioje raso, kad tu
pasirinkai butent tau reikiama programa) ir tada pradedi sukinet, kol
nepataikysi ant savo.  Lyginant su apskritai tokios funkcijos neturejimu,
gal ir ne tragedija, bet sprendimas toks neuzbaigtas.
Tai apie ka kalbi tu ir keli komentatoriai anksciau, mano supratimu gali
salygoti minutes kitos nesutapima, realybeje prasilenkima gali buti iki
pusvalandzio.

> - Lietuvoje apskritai sunkumai su uzsienio kanalu transliuojamu
> kontentu, matyt perka laidas tik dalimis ir kartodami visoki breda
> bando uzpildyti eteri, tai vat galos dvieju savaiciu history parode
> geriausiai koki suda realiai turim, tai cia jai pliusas:)

Čia irgi nesupratau - tipo kad nerodo reklamų užsienio laidų contente?
Ar kažkas kito?

ne, cia kalba apie lietuvisku laidu redaktroius, kurie sprendzia apie
transliuiojama kontenta. bet manau jie lygiai taip pat ispausti I biudzetus
ir auditorijos KPI'sus, todel cia problema globalesne :) p.s. gala cia
nepeikiama, kaip tik atvirksciai - duoda geresni big picture.