Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Glebas
Data: 2015-09-09 12:21:40
Praėjusiais metais 4 mėnesius bandžiau sužinoti ar mano gyvenamoje vietoje
planuojamas šviesolaidis :)
Klausimas buvo tik "ar kitais metais planuojama šviesolaidinio tinklo plėtra
nurodytame rajone, ar liks tik DSL".
Kokius 5 kartus darė techninių galimybių tyrimą ir skambindavo, triumfuodami
sakydavo "jūsų adresu šviesolaidžio nėra!".
Po to skambindavo mergaitė ir sakydavo, kad mato mano paklausimą, mato, kad
naudoju DSL ir kad nori paklausti, ar mane domina šviesolaidis :))
Kol net nebesuprantu kokiu būdų pavyko iki Vilniaus regiono vadovų
dasimušti, tol niekas nieko išskyrus "užsakysime techninių galimybių tyrimą"
bei "jums paskambins investicijų vadybininkas" ir nesugebėdavo atsakyti :)

"Robertas"  parašė naujienų news:msols6$t1c$1@trimpas.omnitel.net...

Sutartys su tevelekomu
baiginejasi, tai vakar kaiptik paskambino is teo, pasakiau nx, ziuresiu
ka pasiulys, nes pradziai pradejo kalbeti apie nuolaidas, tai pasakiau,
kad nuolaidos manes nedomina, man reikia greicio, galiu moketi ir
daugiau, bet ne uz dsl, zadejo kita savaite paskambint, ziuresiu ka
pasiulys.