Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Robertas
Data: 2015-09-09 10:07:50
On 2015-09-08 16:31, Bronco wrote:

> Pvz. mūsų kaime alternatyvų TEO šviesolaidžiui 600Mbps tiesiog nėra ir
> nelabai suprantu, kokio velnio jie ims siūlyti pigiau, kol jų neatsiras.
> Nebent TEO pareikšti švelnia reketo forma, jog "įstojau į mazochistų
> būrelį ir jei nepadarot šviesolaidžio pigiau, tai atsisakau jūsų
> paslaugų ir sėdėsiu visai be normalaus interneto, kad tik jums
> neatsipirktų investicijos į šviesolaidžio tiesimą" :D :D

Same shit pas mane, tik zinau, kad ju optika voliojasi nuo manes uz
500m, tai pasiule susimoketi 1k eu uz ivedima :). O bet taciau,
pasiemiau isbandyti bites 4G (siuo metu naudojuosi teo dsl), tai down
55mbps, up ~25mbps, cia jie duoda 3 menesiam nasaram pasibandyti.
Paemiau pabandymui, bet itariu, kad galiu sunkiai i ju 70gb menesiui
itilpt (nuo 12 nakties iki 7 ryto neskaiciuoja). Sutartys su tevelekomu
baiginejasi, tai vakar kaiptik paskambino is teo, pasakiau nx, ziuresiu
ka pasiulys, nes pradziai pradejo kalbeti apie nuolaidas, tai pasakiau,
kad nuolaidos manes nedomina, man reikia greicio, galiu moketi ir
daugiau, bet ne uz dsl, zadejo kita savaite paskambint, ziuresiu ka
pasiulys.