Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Robertas
Data: 2015-09-09 12:46:11
As kai aiskinausi ar man i nauja nama gali ivest intika irgi ilgai labai
kankinausi su tais atsakymais "nera galimybes ivesti", nors uz 50metru
stovi namas kuriame anksciau gyvenau ir ten dsl pajungtas, galiausiai
per aplinkui susiradau toki zmogeli kaip suprantu is pletros skyriaus,
maloniai bendraujantis visada pasiaiskina jei kazko reikia, o ne "nera
galimybiu", tai vat jis ir pasake, kad optika yra nuo manes uz 500m tik
vat apytiksle pajungimo kaina nedziugina.