Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Bronco
Data: 2015-09-09 12:48:12
On 2015-09-09 12:21, Glebas wrote:
> "užsakysime techninių galimybių tyrimą" bei "jums paskambins investicijų
> vadybininkas" ir nesugebėdavo atsakyti :)

Nu, TEO nuo LTSR telekomo laikų pasikeitė tik tuo, jog jiems kažkas
įdiegė norą įtikti klientui ir maloniai bendrauti, bet kitos problemos -
monstriškos struktūros, kur kairė nežino ką daro dešinė, taip niekas ir
nesugebėjo sutvarkyti :) Man irgi buvo pažadėtas jų ADB routeris bridge
režime, bet kol ten visa info prasisuko per visą jų mėsmalę, tai aišku
ši info kažkur prapuolė ir gavau TEO routerį "as is" :)