Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2015-09-09 09:10:51
na man tas jopstararai kokio gerio euforija pasibaige po mazdaug menesio:
- irasytos programos beveik niekada nepataiko ant pradzios/galo ir laikui
begant sis nepataikymas dideja (nezinau, gal reikia jiems skambint, kad
kokia sinchronizacija darytu, bet, jei ir taip, tai kokia cia paslaugos
kokybe?)
- Lietuvoje apskritai sunkumai su uzsienio kanalu transliuojamu kontentu,
matyt perka laidas tik dalimis ir kartodami visoki breda bando uzpildyti
eteri, tai vat galos dvieju savaiciu history parode geriausiai koki suda
realiai turim, tai cia jai pliusas:)
- internetas zenkliai suleteja piko metu (su tuo paciu meganetu (vilniuje)
to niekada nebuvo)
-  basic sarasas toks svelniai tariant skurdokas, praplatinimai jauciamai
isdidina kaina

mano reziume: jei pakanka galos kokybes, tai uz ta basic paketo kaina galima
tureti geresni sprendima su visais atidarytais kanalais bent jau.
Jei nepatinka kontentas, be lekstutes lieka tik smartTV su internet TV.
kazkaip paskubejau as su gala, nes ivaziaves I nauja buta buvo ne iki to,
tai be didesniu paiesku pasirasiau su jais, bet dabar ramiai pasiziurejus
supratau, kad sprendimas siap sau.

p.s. ai, nu, kad I topiko tema butu, tai as uz gala su sviesolaidiniu "Namai
1" moku 14,95 eur + 1,5 eur ju modemo nuoma, isipareigojau dviem metams.

"razumas"  wrote in message news:msmnpq$6rs$1@trimpas.omnitel.net...

nu nevaidinau botaniko, jei to klausi :)
turejau meganeta uz 40 litu per men su pasibaigusia sutartimi ir mane
tenkino.
bet kai gavau gala su visais tai ismaniais dalykais- tai jopstararai koks
geris.

--

razumas