Tema: Re: Kiek mokat uz Gala?
Autorius: Bronco
Data: 2015-09-08 14:59:55
On 2015-09-08 14:40, Gipsas wrote:
> Planuoju isivesti, paziurejau kaina 20 eur/men...kazkaip daugokai
> atrodo...Ar cia del eur kaina tokia pasidare, ar visada taip buvo?

Aš nežinau ar taip buvo ar nebuvo, nesidomėjau kaip buvo seniau, bet
dabar moku už Namai3 "individualūs sprendimai" beveik 35EUR ir galiu
pasakyti, jog paslauga tenkina. Per 5is mėnesius internetas dar ne karto
nebuvo dingęs, greitis labai geras ir labai patogiai valdoma televizija
dviem telikams.

http://www.teo.lt/sites/default/files/1_NAMAMS/Rinkiniai/pdf/Individualus%20sprendimas_NAMAI3_2015.05.28%20doc.pdf

Aišku, dar galėtų geresnių TV kanalų transliuoti ar padidinti papildomų
kanalų pasirinkimą, nes prigrūstas milijonas niekam nereikalingų rusiškų
kanalų, bet užtat žiauriai patogu, nes gali pražiopsotas laidas bet kada
pasižiūrėti tau patogiu laiku. Ar net žiūrėdamas TV transliaciją ją
sustabdyti, nueiti į tuliką, o grįžus pratęsti žiūrėjimą nuo sustabdytos
vietos. Vėliau reklamas tik prasuki ir vėl matai Live transliaciją :)

Dar telefonas komplekte yra nemokamiems skambučiams, bet šituo beveik
nesinaudoju. Nebent kartais pamirštu kur nors mobilniką toli, o TEO
ragelis greta guli :) Kita vertus, jis ten beveik kaip nemokamas priedas
gaunasi, tai kaip ir dzin, tegul būna.