Tema: Re: psichologija, dominuojamo vyro fenomentas
Autorius: Ignas
Data: 2015-05-28 16:08:58
Įdomiai aiškinat šitą dalyką. Aš manau kiekvienas mūsų turim tai, kas mums
svarbu: vienam tai gali būt laikas su draugais, kitam - pagulėt ant sofos po
darbo, trečiam - viską planuot ir kontroliuot, ketvirtam - tiesiog nesukt
galvos dėl nieko. Visai patogu būt dominuojamam - viskas už tave sugalvota,
viskas nuspręsta, nereikia nei galvos laužyt, nei ko. Aišku susimoki už tai
savo laisve, bet tam, kad pasijaustum jos netekęs, dar reik žinot ką su ja
daryt. Čia panašiai kaip su darbu: vienas turi būt būtinai nors koks
vadovas, planuot, dalyvaut, spręst, o kitam tai nx nereikalinga, jam
pasakė - jis padarė, nepasakė - nepadarė. Visokių žmonių yra.

Kas liečia pasikeitimus - pats mačiau porą atvejų, kai iki vestuvių boba
buvo kaip šilkinė, ir su draugais išleisdavo, ir proto nepisdavo. Praėjus
porai metų nebepažint poros. Kaip jos sugeba 3 - 5 metus apsimetinėt - aš
nežinau, ar ten nuo žiedo kita programa pas jas smegenyse įsijungia - bbž.
Žinau tik, kad negalima kištis į tokias situacijas ir bandyt gelbėt, nes
prarasi draugą. Pacientas turi būtinai pats norėti būti gydomas :)