Tema: Re: psichologija, dominuojamo vyro fenomentas
Autorius: Sail
Data: 2015-05-28 08:10:12
Nu zinok yra tiesos ir tavam traktavime, nes bobos, kurios uzsiima kietu
masazavimu sexo srity, bizunai ten visokie ir pan (uzdirba tarp kitko gerai)
pasakoja, kad ju klientai dazniausiai tai visokie ten manageriai ir siaip
aukstas pareigas uzimantys asmenys. Reiskias reikia jiems to, kad ant ju
vaziuotu.

Bet is pokalbiu su aukom, tai maciau kelis variantus. Vienam tiesiog patinka
nuodingos, su viena issiskyre ir basas liko, tada atsistojo ant koju ir vel
kazkoki neeilini nuoda surado.
Kitu atveju, kol dar zmogus nemires viduj buvo, sake - ne ta galva galvojau,
nemaciau. Nors buvo akivaizdu, kad ten pzdc. Bet kaip ir sakiau, po penkiu
metu ir kiausu amputacijos jis laimingas, tik tiek kad nevyras.