Tema: Re: psichologija, dominuojamo vyro fenomentas
Autorius: Arj
Data: 2015-05-28 15:04:31
o kam kalbinti? yra pakankamai kurios pacios ateina ir pasiima - taip sakant
jei mahometas neina pas kalna, tai kalnas eina, arba kitais zodziais jei yra
demesio vertas vaikinas be merginos - tai reikia ta klaida istaisyti bent
iki to kad jis butu demesio nevertas.
Studentiskais laikais man atradimas buvo kad jei kuri laika bendrauji su
laisvom(ta prasme be vaikinu) merginom be jokiu minciu jas nusitempti I
lova, ir neleidi sau siusti ju nx, anksciau ar veliau kazkuri "pabando"
laime kokiu nors budu - ar tai dazniau besimaisant akyse, ar tai visiskai
nedviprasmiskais pasiulymais priklausomai nuo beviltiskumo laipsnio.

"razumas"  parašė naujienų news:mk6ue7$32a$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai kaip jie prikalbina mergas , kad duotu?

--

razumas