Tema: Re: psichologija, dominuojamo vyro fenomentas
Autorius: Arj
Data: 2015-05-28 16:07:32
o tai tu dar gal dar b*biu gyva zmogu badyt ruosiesi?
O jei rimciau tai nebutina dulkinti visko kas aplinkui juda - laikas nuo
laiko pasikalbi su kursiokem - per sesija konspektai gerokai lengviau
atsiranda, jei paciam su lankomumu nestebuklai, laikas nuo laiko darbe
pasikalbi - administratore/sekretore - va ir naujienas greiciau suzinai

"razumas"  parašė naujienų news:mk72j9$648$1@trimpas.omnitel.net...

koks tolkas bendraut su mergina, ir netempti jos i lova?

--

razumas