Tema: Re: psichologija, dominuojamo vyro fenomentas
Autorius: Sail
Data: 2015-05-28 13:11:42
Numatytas, esu mates harmoningu seimu su dominuojancia moterim, ir veikia
puikiai. Abu patenkinti, ir ju kompanijoj malonu, vienzo puikus variantas.

Bet kalbam apie ekstremalius atvejus. Girdejau va tokia moteriske snypsciant
i mobiliaka ant taksisto, kuris veluoja.
Tai leksikonas toks, kurio net vyra nenaudoja - "gaidys" ir pan, nupasakot
sunku. Tarp kitko, tas pats epitetas buna pritaikomas ir vyrui kai
prarandama savitvarda.
Taksistas manau turejo numest mobilka ir surtrypt kojom. Arba uztrumpint
turejo nuo per didelio nuodu kiekio.

Ir dar daug daug kito dziaugsmo girdejau , aukle isvadinant tokais zodziais,
uz kuriuos reiktu nukrist vietoj. Bet aplinka tos bobos apie save suburia is
pasiduodanciu zmoniu, ir tie fokusai praeina be pasekmiu.

Va su apie tokias kalbam.