Tema: Re: psichologija, dominuojamo vyro fenomentas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-05-28 13:03:15
O variantas - namie valdo moteriske, ir vyriskiui tai idelaus variantas -
nenumatytas?

"Sail"  wrote in message news:mk6p2h$v32$1@trimpas.omnitel.net...

Zinoma.

Matai zmogu pries ir po, matai pereinamaji perioda. Pereinamuoju pats
prisipazista, kad yra xujova, kad galvojo ne ta galva ir "kodel man nesaket
jei matet".

Nu o paskiau viskas gerai. Kaip siaures korejoj.