Tema: Re: psichologija, dominuojamo vyro fenomentas
Autorius: Sail
Data: 2015-05-27 16:29:48
Uahahaha, pazistu tokiu bent keleta ivairaus ziaurumo variantas.

Rimciausiam atvejy tai vyro kiausus amputavo per koki penkmeti. Pradzioj
buvo zmogus, tada penkmeti po vedybu kol jame vyras mire dar pasiguosdavo
kaip xujova.

Bet kai kiausus amputavo tai dabar jis tiki kad laimingas, daro tai ka
liepia - ir (cia visas seksas) - jam atrodo, kad jam tai patinka ir taip
turi but. Kaip as sakau - pasimatavo kiausiais su zmona ir, kas galejo
itarti, jos pasirode didesni.

Taip kad zinok skauda tik kol mirsta asmenybe, kai jos nelieka, tada visas
ore.

Yra toks va bobos dominantinis tipas, ne viena ju maciau, jos kaip vampyrai
iesko silpnu aplinkiniu ir juos engia. Bando lipti visiems ant galvos, bet
jei pasiunti naxui atvirai, tada supranta, kad nepavyks ir tada santykiai
normalizuojasi iki formaliuju privalomu ir ne daugiau.  O dar vaikus kaip
engia - grazu paziuret.

Jei tokia zmona papuola, tada kaip rusai sako begt pametant tapkes.