Tema: Re: isrinkit auto 4wd
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-02-13 10:51:59
na, būtų smagu kad papasakotum prie 500kkm kaip bus :). Nes šiaip būna su 
mašinom - gerai gerai ir ateina laikas kai pradeda viskas griūt. Visoms....

Karts nuo karto matau Legacy su >300kkm.... nu liūdnas vaizdas žinok, 
nelabai kas belikę iš tos mašinos.....

>
> . Beje, o
>> kas bus kai Subaru nuvažiuos 500kkm? :))))
>
>    Itariu, kad nieko:-)  Mano outbackas jau nuvaziavo  250tkm, ir per ta 
> laika pakeiciau (neskaitant tech prieziuros) : pora (o gal 4, gerai 
> nepamenu, keite viena ar du kartus) stabilizatoriaus ivoriu (vienos 
> kaina - 40lt), lambda zonda (bosch'inis, gamyklinis brokas (atsoko 
> privirintas kontaktas), islindo prie 150tkm. Itariu, butu ne boschinis, 
> nebutu teke keisti...). Kadangi pries man perkant buvo nedaug dauzta, tai 
> to pasekoje teko pakeisti vieno suporto cilindriuka (nepastebejau laiku, 
> kad buvo mechaniskai avarijos metu pazeista apsaugine guma), viena granata 
> (priezastis - taip pat laiku nepastebeta mechaniskai nedaug pazeista 
> apsauga (itariu, per ta pacia avarija apsauga buvo nezymiai ipjauta, ko 
> pasekoje po metu kitu praplyso. Praplysime matesi ipjovimo zymes). nors po 
> to granata buvo saziningai isplauta, bet laike jau nebeilgai.): 
> kondicionieriaus radiatorius - taip pat buvo pazeistas avarijos metu. Ta 
> vieta, kuri buvo lyg ir nedaug ikirsta per avarija, po 3 metu prapuvo.) 
> Kiek pamenu, kaip ir visas. As pats su ja nuvaziavau 170tkm. Nemanau, kad 
> ka nors keite amerikonas pries mane... Jei nebutu turejusi autoivykio (del 
> kurio ir atsidure lietuvoje), tai remontu praktiskai nebutu buve. Nesudyla 
> generatoriau sepeteliai, nebyra guoliai, nereikia keisti sarnyru ir vairo 
> traukiu, laiko sailenblokai , amortizatoriai, atraminiai guoliai ir visa 
> kita. Skirtingai nuo mano ekspoatuoto passato, kurio detaliu keitimo 
> cikliskuma teko ismokti mintinai....
> Audrius K.
>
>>
>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message 
>> news:hl0tls$bfp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hl0na5$1l6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> aš tau papasakosiu kada nors apie VW guolius. Bet dar neturiu ką. Dabar 
>>>> 370kkm
>>>
>>>    Tai tau pasiseke. Pas mane passate yra apie 500kkm. Pirktas, kai buvo 
>>> apie 250-300kkm (spidometras rode 163tkm, tuo metu beveik visu 8-9 metu 
>>> auto spidometrai turguje rode tokius skaicius). Taigi per savo 
>>> eksploatacija ratu guolius keiciau 2 kartus - kas 100tkm. Atraminius - 
>>> kazkur 3 kartus. amortikus - kazkur 3 kartus. sarnyras ne karto 
>>> neislaike 100tkm. Gale esantys gulsti sailenblokai (kazkur budavo po 120 
>>> lt vienas, reikejo 4. Kiek pamenu, eidavo originalus) laikydavo ~3 
>>> metus...  Daznos problemos su galiniais suportais. ir t.t.  Kas laike  - 
>>> tai greiciu deze, tarpinis, priekinis ir galinis difai, blokatoriai, 
>>> ipurskimo sistema. Generatorius, starteris - teko perrinkineti kazkur 
>>> kas 100tkm. Kuro siurblys islaike apie 500tkm. Restauravau paskutiniais 
>>> eksploatacijos metais. ABS jutikliu laidai sutrukinejo, naujas 
>>> jutiklis - ~700lt. Neoriginaliu nebuvo.
>>>
>>> Audrius K.
>>>
>>>>
>>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message 
>>>> news:hl0hpl$oo9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>>>>> news:hl09pg$chk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> dar yra niunsu juos keiciant. tiksliau montuojant i vieta.
>>>>>
>>>>>    Zinau apie tuos niuansus. Tarkim, kazkada kazka idejo servise 
>>>>> blogai. Na, ta pakeitei dar karta, ir tuo viskas baigiasi. Taciau kai 
>>>>> tas pacias dalis keiti pastoviai (panasiu periodu) ,tai  jau uzknisa. 
>>>>> Pavyzdys gali buti toks: prarudijo kuro vamzdelis prie bako. Tinka tik 
>>>>> originalus. Pakeitus po keliu metu vel matosi, kaip intensyvai 
>>>>> rudija... Arba ratu guoliai. Pakeisti visi. 100tkm, ir vel keiti 
>>>>> visus. (subaru - 250tkm, guoliu keisti dar nereikia...) jei idejo 
>>>>> blogai, tai nebutu to 100tkm islaike. Vairo traukes , sarnyrai amzina 
>>>>> beda budavo. garsiu firmu laike maziau , negu restauruoti....
>>>>>
>>>>> Audrius K.
>>>>>>
>>>>>> volkswagen.msk.ru daugiau papasakos
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> T
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message 
>>>>>> news:hl09li$cbo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:hkv2pk$lie$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Nea, amortai pakeisti, itariu atraminiams nepatiko mano vaziavimai 
>>>>>>>> per
>>>>>>>> duobes arba nakvojimas vienu rato ant borto (kiemo specifika, 
>>>>>>>> kitaip
>>>>>>>> nepriparkuosi), arba meistrai sugebejo juos kazkaip kreivai ideti, 
>>>>>>>> mistika
>>>>>>>> vienzo.
>>>>>>>
>>>>>>>    Jokia ne mistika. Pasate irgi keisti sunkiai spedavau...  kai 
>>>>>>> isigijau
>>>>>>> subaru, baigesi pastovus vis kokios nors pakabos dalies keitimas. 
>>>>>>> (nors
>>>>>>> pasato pakaba budavo sutvarkoma visa, kai kurios dalys dedamos 
>>>>>>> originalios
>>>>>>> is dilerio, kitos - bene brangiausios neoriginalios...)
>>>>>>> Audrius K.
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:hkuta5$fp1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> nu bb. Nra ten toj vietoj problemos..... Gal amortizatoriai 
>>>>>>>>> usikirt
>>>>>>>>> buvo? :)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:hkusb1$enp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Ple, specialiai ieskojau kokie tik yra brangiausi ne originalus, 
>>>>>>>>>> jamiau
>>>>>>>>>> po 45 is Eolto - tas pats shh. .. Nu nelaike jie man ir viskas,
>>>>>>>>>> uzsiknisau keisti ir vazinejau su braskanciais.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:hkukam$6av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> tai kad nra ten kam nelaikyt :). Tiesiog reikjo pirkt ne u 
>>>>>>>>>>> 15Lt/vnt,
>>>>>>>>>>> o u 30
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "foonia" <foonia_NOSPAM_@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:hkuj8a$52c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Taigi, a jau bevelyju Subaru pats pasikeisti traukutes karta i 
>>>>>>>>>>>> pora
>>>>>>>>>>>> metu, negu kas pusmeti keisti atraminius guolius, kurie golf II
>>>>>>>>>>>> neorginalus man nifiga nelaik, o originalas 250 Lt u vnt. ...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:hkufo2$vj5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> ir stabilizatoriaus trauki. Ir mechanini greii di bent jau
>>>>>>>>>>>>> ~1998 legasiuose. Nu vienu odiu, viskas kaip visuose 
>>>>>>>>>>>>> automobiliuose
>>>>>>>>>>>>> :).
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Beje, su VW kainomis atsargiai. Jei dt detales, o ne para i
>>>>>>>>>>>>> Detalitos.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Focus" <remigijusl@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:hkufhj$v8m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Gincytis cia labai negali, remonto kainos VW puseje, tik va 
>>>>>>>>>>>>>> subaru
>>>>>>>>>>>>>> ju reciau reikia :)
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> P.S. Neskaitant sankabos :), na ir vairo stiprintuvo siurblio 
>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> Dainiushas ra:
>>>>>>>>>>>>>>> o kiek kainuot normaliai sutvarkyti 87m Subaru?
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> Kiek atsimenu, apie kardan kak skundeisi. Tai galiu 
>>>>>>>>>>>>>>> pasakyt -
>>>>>>>>>>>>>>> 2002m pasate jo keist nereiks taip pat ilgai kaip ir 2002m 
>>>>>>>>>>>>>>> Subaru.
>>>>>>>>>>>>>>> O daugiau tam pasate kako baisiai brangaus kaip ir nra.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:hkuej7$to7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:hku2bc$ar4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> o jei Subaru grups karutis bt 25m amiaus? :)
>>>>>>>>>>>>>>>> O jei audi grupes karutis butu 25m amziaus?
>>>>>>>>>>>>>>>> Audrius K.
>>>>>>>>>>>>>>>> P.S. Gal nori paskaiciuoti, kiek kainuotu normaliai 
>>>>>>>>>>>>>>>> sutvarkyti 87
>>>>>>>>>>>>>>>> metu syncro passata? gali nemaloniai nustebti...
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>