Tema: Re: isrinkit auto 4wd
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-02-12 15:54:11
news:hl10ts$ggt$1@trimpas.omnitel.net...
> bet tu primeti, kad praktiškai su oldtaimeriu važinėjai? :)
    Tai va, ir dabar dar stovi tas "oldtimeris"... kazkaip gaila ismesti,
daug su juo nuvaziuota... Bet apie tvarkyti nera minciu - kainuos kosmosa...

> 10m senumo pasate panašių bėdų kaip ir nėra.....

    Kai as pirkau savo, jam buvo 9 metai. Bedos prasidejo is karto. Suejo
sankaba ir diskatorius (po to laikydavo kazkur 100tkm, pas koleka
manualiniam outbakui taip pat sankaba teko keisti prie simto tkm).

> Beje, apie generatorių starterį tai... kas jiems ten gesdavo? :)
    Nezinai?? :-))  Zinok, generatoriamas sudyla sepeteliai (pasatui dylo
kazkur kas 100tkm), guoliai... Starteriui - bendeksas, kita karta
uzsikirtusi degimo spynele sudegino inkara....)

.. Beje, o
> kas bus kai Subaru nuvažiuos 500kkm? :))))

    Itariu, kad nieko:-)  Mano outbackas jau nuvaziavo  250tkm, ir per ta
laika pakeiciau (neskaitant tech prieziuros) : pora (o gal 4, gerai
nepamenu, keite viena ar du kartus) stabilizatoriaus ivoriu (vienos kaina -
40lt), lambda zonda (bosch'inis, gamyklinis brokas (atsoko privirintas
kontaktas), islindo prie 150tkm. Itariu, butu ne boschinis, nebutu teke
keisti...). Kadangi pries man perkant buvo nedaug dauzta, tai to pasekoje
teko pakeisti vieno suporto cilindriuka (nepastebejau laiku, kad buvo
mechaniskai avarijos metu pazeista apsaugine guma), viena granata
(priezastis - taip pat laiku nepastebeta mechaniskai nedaug pazeista
apsauga (itariu, per ta pacia avarija apsauga buvo nezymiai ipjauta, ko
pasekoje po metu kitu praplyso. Praplysime matesi ipjovimo zymes). nors po
to granata buvo saziningai isplauta, bet laike jau nebeilgai.):
kondicionieriaus radiatorius - taip pat buvo pazeistas avarijos metu. Ta
vieta, kuri buvo lyg ir nedaug ikirsta per avarija, po 3 metu prapuvo.) Kiek
pamenu, kaip ir visas. As pats su ja nuvaziavau 170tkm. Nemanau, kad ka nors
keite amerikonas pries mane... Jei nebutu turejusi autoivykio (del kurio ir
atsidure lietuvoje), tai remontu praktiskai nebutu buve. Nesudyla
generatoriau sepeteliai, nebyra guoliai, nereikia keisti sarnyru ir vairo
traukiu, laiko sailenblokai , amortizatoriai, atraminiai guoliai ir visa
kita. Skirtingai nuo mano ekspoatuoto passato, kurio detaliu keitimo
cikliskuma teko ismokti mintinai....
Audrius K.