Tema: Re: isrinkit auto 4wd
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-02-10 16:51:26
"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
news:hkugn3$1jr$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai imi va tokia ir nesuki sau galvos
> http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/nissan-x_terra/id-665569

    Per daug gerai , kad butu teisybe.... kazkas nutyleta: ar spidometras
atsuktas, ar skendus, ar surinta is dvieju...  Niekaip neina patiketi kad
ten butu pravaziuota 21tkm (beveik tikras, kad ten rodys 21 000 myliu).
Tiesa, dar vienas niuansas: ta kaina gali buti eksportui (man kazkada yra
taip pasitaike - H6 outback, grazus, kaina man patinkanti, pradejau galvoti,
gal pakeisti savo  2,5 i 3 litrus. Pakambinu - a, tai cia kaina be
registracijos, su viskuo bus ... du kartus brangiau :-))  )
Audrius K.