Tema: Re: isrinkit auto 4wd
Autorius: Virus
Data: 2010-02-11 11:00:53
Vairuotoju baime uzklimpt daro turbut daug didesne itaka kiemo tustumui,
nei realus sniego kiekis. Praeita savaite, kai buvo svieziai uzverte Vilniu
sniegu prie darbo vienas parkingas buvo tuscias - sniego pusnis pries ji
~40cm, bet tik geras metras - po to sniego tik iki dureliu apacios, bet ir
tas purus. Atvaziavau su savo 1wd, prisiparkavau ramiai ir tiek ziniu. Per
pietus isvaziavau, gryztu - mano vietoj jau stovi priparkuotas kazkieno
karutis, kitur - laisva. Teko parkuot salia. Va taip per pora dienu
'prigaminau' 6 parkavimo vietas ir laisvo parkingo nebeliko :(
--
Virus