Tema: Re: isrinkit auto 4wd
Autorius: priest
Data: 2010-02-10 09:28:52
Visu pirma, apsispresk ko nori: ekonomiskos ir pigiai eksploatuojamos ar
patikimos, nes "pigiai ir gerai"- nebuna.
Antra: jeigu gyveni mieste ir nori pirkti 4x4- reiskia ta masina ne krizine,
o labiau panasu i uzgaida.

Mano patirtis: trecius metus vazineju Subaru Forester-iu '98, 2 litru
mechanika. Gyvenu uzmiestyje, kur keliai nei valomi, nei barstomi, nei
lyginami, iki asfalto reikia gerokai pavaziuot, todel 4x4 tikrai pravercia.
Praktiskai vien todel ir turiu Subaru. Jeigu gyvenciau mieste, tikrai
nepirkciau 4x4 masinos ( nesvarbu Subaru ar ne), nes nematau tikslo metyt
pinigus. Visi varomi ratai- tai papildomos islaidos nepigiam kurui .
Isidejau dujas, bet masina vis vien nemokamu oru nevaziuoja :)).

Trumpiau kalbant, jeigu gyveni mieste, tai 4x4 masina daugiau prabangos negu
butinybes automobilis.

Jeigu trumpai apie Subaru Forester: pliusai: labai geras pravazumas,
patikima pakaba, minusai: nemazas kuro suvartojimas, brangokos detales.

Apie Audi, sorry, nieko negaliu papasakot, neteko turet ( ir tikiuosi neteks
:)))). Cia jau Dainiusho stichija- liaupsint vokiškus kūrinius.

priest