Tema: Re: isrinkit auto 4wd
Autorius: priest
Data: 2010-02-11 09:15:48
Audriau, nereikia piktintis, nežinau aš tavo kiemo situacijos, kalbu bendrai
apie daugiabučius, kur žmonės tingi aikštelę nusikast.
Nesiginčykim, viskas OK, tave džiugina 4x4, mane irgi, tai ko čia ginčytis.

Jeigu kažką pasakyt į temą, tai kiek teko girdėt, labai neblogi atsiliepimai
apie Nissan X Trail SUV-ą ( kaip alternatyvą darbar čia lyginamoms Subaru ir
Audi).

priest