Tema: Re: isrinkit auto 4wd
Autorius: priest
Data: 2010-02-10 12:58:31
Audriau, daug metų gyvenau mieste, daugiabutyje ir nemačiau problemų
važinėdamas su senute  Opel Astra. Patikėk, sniego kastuvas ( tegul ir
prabangus Fiskars) ir jo išlaikymas kainuoja pigiau negu 4x4 automobilis. O
jeigu kaimynai tinginiai arba laukiantys kol ateis miesto meras ir nukas
jiems nuo kiemo sniegą- čia jau sunku kažkuo pagelbėt. Dabar užmiestyje
nusikasu sniegą nuo dar didesnio ploto negu gyvendamas daugiabutyje ( tada
pasisekė su kaimynais, draugiškai visą aikštelę nusikasdavom), bet fiziškai
negaliu nusikast sniego nuo kelių šimtų metrų kelio, todėl tenka važinėt su
4x4.

priest