Tema: Re: apie draudima, avarija ir pinigus(tesinys)
Autorius: DK
Data: 2010-01-29 12:50:13
Perskaiciau as visa diskusija.
Susiformulavo klausimai:
naudos gavejas (nukentejusysis) gavo draudimo pinigus ir is bendroves X,
ir is bendroves N, taip? Kodel bendrove N nereikalauja permokos is
gavejo jei jau susizgribo, kad permokejo nukentejusiam?
Antras dargi toks, del senaties? Ar yra toks dalykas draudime? Nes kas
dabar gaunasi - ivykis pries 4 metus, o draudikai grasina teisminiu
precedentu, kuris yra pusmecio senumo. Jei senaties termino nera, tai
taip galima perziureti visas bylas  "su kabliuku" nuo 1991?