Tema: Re: apie draudima, avarija ir pinigus(tesinys)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-28 11:01:31
Turbut nesutaria del sumu. Sakykim aš sudauziau tavo masina. Tau ash
negrazus, matai kad su manimi bus daug problemu, todel nueini pas dede Petra
ir pasiguodi jam. Dede sako - neverk YZF, va tau babkes, nusipirk nauja
tachka, o su Linu ash jau issiaiskinsiu. CK6 tai leidzia siuo atveju. Ateina
dede pas mane ir sako - duok babkes uz tai, kad sudauzei YZF ratus. Ash
sakau - babkiu neturiu, bet vat mano dede pazadejo apmoketi uz visas mano
pradielkes. Nueina YZF dede pas mano dede, o jam ten duoda viena lita, nors
net kvepianti eglute masinoj kainavo rublipiam. Aisku, kad jis
nepatenkintas, grizta pas mane ir sako "Where is the fucking money
Lebovsky?". Ir jam neidomu, kad ash susitares su dede del nuostoliu
atlyginimo. Todel ir gaunu pasiulyma  susitikt teisme. Taciau jei tarp manes
ir mano dedes yra rastiskas susitarimas, kad jis isipareigoja atlyginti mano
padarytas zbitkas, ash jau turiu teise ji temptis i ta teisma ir reikalauti,
kad jis aiskintusi - uztenka to vieno lito kur dave ar ne.