Tema: Re: apie draudima, avarija ir pinigus(tesinys)
Autorius: SuperFM
Data: 2010-01-28 11:02:34
Iesko kvailiu, lengvesnio kasnio. JUk kur kas paprasciau bylinetis su
paprastu zmogumi, negu bendrove, turincia tvirta teisininku uznugari.
Ryskiai bendrove X i bendrove Y atsimuse dantis, iesko atpirkimo ozio.
Siulyciau bendrovei X issiusti rasta su mintim ale: NEsiruosiu spresti
jusu problemu susijusiu su bendrove Y, tad jeigu toliau mane
santazuosite ir naudosite moralini smurta, kreipsiuosi i teisma uz
atitinkamos kompensacijos uz moralines zala, priteisima. cia grubi
mintis, teisininkai geriau isvartytu ;]