Tema: Re: apie draudima, avarija ir pinigus(tesinys)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-28 11:28:38

"YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> parašė naujienų
news:hjrkv1$s7b$1@trimpas.omnitel.net...
> O kodel mano dede eina pas tavo dede imti pinigu? Kas ji vercia tai
> daryti?

Niekas nevercia - jis galvoja, kad taip paprasciau, nes zino, kad dede
mokesnis uz mane.

> Juk yra kazkoks istatymas kuris pasako jog atejus mano dedei pas tave, jis
> gali buti nukreiptas pas tavo dede.
> Kaip ten su tuo gali, turi, savo noru, privalomai, nebutinai? Ar mano dede
> privalo eiti pas tavo dede ar gali ir neiti ir pasiusti tavo dede iskarto
> nx ir net su juo nesikalbeti o visas babkes is taves melzti?

Privalo pradzioj nueiti pas mano dede. Taciau jei jis zino, kad ji ten
pasius nx, o ypac jei jau turi rastiska pasilyma ten eit (atsisakymas pilnai
atlygint zala padaryta golfui), tai jis turi teise eiti pas mane. Seip kaip
ir rasiau - ganetinai retas atvejis, ypac kai dedes dideli ir kalba eina
apie sena kibira. Paprastai strelkes padaro be mailiaus ir viska isvairuoja
tarpusavio susitarimais.  Tavo dede irgi supranta, kad rytoj tu ar kitas jo
sunenas gali sumaitoti mano kibira ir tada jau jam bus patiekta predjava.