Tema: Re: PCAD kainos...
Autorius: config.lt
Data: 2009-12-26 10:46:57
"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message
news:hf8kb3$cmb$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip nekeista, gana panasios kainos pas
> visas bendroves ~ nuo 320 iki 370 ribose.

man nuo 363 iki 507.
manodraudimas.lt pasiule BTA ir numete 10%, tobis 326lt. Poryt pirksiu jau.
vienok - mano stazas nuo 1996.07, auto ant imones nuo 2005.07 (ima tik sita
laikotarpi nes juridinis), CAD ivykiu ir ismoku nebuvo, tik kasko. Na ir
variklis 2.8 128kw
skirtumas nuo tavo - kasmet vis kitur draudziuosi :)   Taip gaunasi, tai
apeliuot i lojaluma neturiu pagrindo. Bet niekas ir nebande manes tuom
uzlaikyt pas save. Kaiptik atvirksciai, vis pasikdavo kartais.
Baltikumse kai pirkau kelis metus ir kasko, ir cad tai kazka lyg taike. Bet
tai jiem nepadejo. Gjensidige padare man 500lt zalos, gaila kad jie nupirko
Nordicija, nes db ir toj nebedrausiu.
Bet liko dar ta kruva firmu 326-507
--

Vilius