Tema: Re: PCAD kainos...
Autorius: Korke
Data: 2009-12-04 10:29:36
"Artūras Šlajus" <x11@ISTRINK_MANEarturaz.net> wrote in message
news:hf8bed$t0g$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tai išvis nekaikurios kainos kosminės atrodo.
>
> 22m. Per 2 metus turėjau 2 smulkias avarijas, įlenkiau sparną aikštelėje
> ir trinktelėjau į subinę, bamperį pabraižiau.
>
> IF draudimo kaina metams: 4245.00
> BTA: 1137.00
>
> Kur čia logika? 3000Lt skirtumas?

tai ko tu nori, neapsiplunksnaves, zioplas draiveris esi draudiku akyse ir
nieko cia nepapusi. Kol nebus kadanors padaryta kazkokia "sasaja" tarp
asmens<->ismoketo zalos dydzio, tol tiek supyles nepataisomai kazkam auto,
tiek tik ibrezes bus vienodai traktuojami...:-/. O kadangi "sasajos" darymas
butu aktualus tiek maza zala darantiems kazkaip apginti tai draudikai tuo
tikrai nesuinteresuoti. Viskas :(