Tema: Re: PCAD kainos...
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-12-02 18:46:55
matai kaip :)   Draudimas "monetos" principa siulo naudoti kai reikia
pateisinti brangima vairuotojui, neturinciam ivykiu.  Tada, kodel netaiko
tos pacios logikos, kai brangsta draudimas vairuotojui su ivykiu? :)))

Sekant ta pacia logika, kiekviena karta tikimybe skaiciuojama is naujo
(tas pats, kaip, pvz, su kaziko rulete). Vadinasi, jei zmogus padare
vienais metais avarija, tai nereiskia, kad kitais metais jis irgi ja
padarys,
draudimas turetu nedideti, bet dideja.  Tai reiskia, kad draudimas
"monetos" principa taiko tik pateisinti tvarkingu vairuotoju draudimo
kainos didejimui, o vairuotojams su ivykiais jau taiko visai priesinga
skaiciavimo mechanizma (esi pavojingas vairuotojas, didele tikimybe,
kad ir vel padarysi avarija). Taip sakant, skaiciuojam "i vienus vartus".

Nesu dirbes draudime, bet igytas issilavinimas (bendramoksliai, kurie
nuejo i draudima dirbt uzima labai aukstas pareigas) leidzia ismanyti
pakankamai, kad dabar yra labiau prisidangstoma pralobintais LR
aktais neva del augsianciu pcad isipareigojimu, tikintis, kad daugumai
tai suveiks kaip realus pateisinimas nepelnytai aukstai soktelejusioms
draudimo kainoms.

Linai, dirbi draudime, paviesink skaiciukus, kiek ivykiu ivykdoma uz
dabar esancios privalomos pcad atsakomybes ribos ir kiek tai sudaro
procentuku nuo pelno?  :)

Taip pat, argi iki 12-10 sudaryta sutartis neturetu buti dar su zemesniais
isipareigojimais, nei po 12-10?  Kaip is tikro yra?