Tema: Re: PCAD kainos...
Autorius: ramunas
Data: 2009-12-02 17:23:38
jauciu galiu duoti pimpala nukirsti, kad procentaliai lengvuju masinu
vairuotojai daug daugiau vairuoja isgere.
pas mus yra ~250 vairuotoju. bet darbo laika tik vienam yra ateme teises uz
vaziavima girtam. ir tai su lengvike vaziavo.
del avariju tai kokie 80% ivykiu kaltininku yra lengvikiu masinu. cia kai
avarijoje dalyvauja lengvike ir fura.