Tema: Re: PCAD kainos...
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-12-02 18:56:23
na, geriau piktintis i foruma, nei namo grizus paspirti suni,
kuriam is tikro tas draudimas totaliai px, svarbu, kad su
juo seimininkas pazaistu, isvestu ir duotu ka paesti :)

Kas liecia "negali", tai subjektyvu.  Realiai priklauso nuo
zmoniu samoningumo, t.y. kokia pilieciu dalis yra samoningi
suvokti draudiku pralobintus istatymus ir kitas aferas. Is cia
ir "negali pakeisti" gali virsti i "netgi labai gali pakeisti".

Aisku, kad LT susigriebiama visada po fakto, rodo ir tai,
kad daugumos tautieciu nuomone del dabartines sunkios
situacijos Lietuvoje kalta Kubiliaus vyriausybe, nes "tada
buvo gyventi gerai, o dabar blogai" sugretinama paraleliai
su "tada vadovavo brazius su kirkilu, o dabar kubilius" :)

Analogiskai ir su didziuliais prekybos centrais, kai visiems
buvo px, kai leido juos statyti miesto centre, o dabar visi
nesupranta, kaip cia taip gavos, kad LT is daug ir smulkiu
parduotuviu (SME) faktiskai liko tik 4-5 dideli prekybos
tinklai.

Tas pats, panasu, bus ir su draudimu.  As kaip nors isgyvensiu,
blogiausiu atveju, kaip tu sakai - emigruosiu :)  Tuo tarpu, kiti
jau gales piktintis po fakto, o ne tada, kai tam buvo laikas...