Tema: Re: PCAD kainos...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-02 18:04:45
Tai tame ir reikalas. Pries 8-erius metus vidurkis buvo 220. Dabar sakykim
350. Kodel brangsta? Draudimo rinkos specifika. Keleta metu vyko pradinio
portfelio kaupimas - pajamos buvo ne visai pirmaeilis dalykas. Kitas
niuansas, tai marketingistu sukurtas mitas - "draudziuosiu penkis metus, tai
man kasmet pigiau turi buti". Deja, draudimo matematika to nenumato.
Supaprastinant - jei tu devynis kartus metei moneta ir visa laika iskrito
herbas, tikimybe, kad vel iskris herbas - 50%. O draudikai klientams
aiskina, kad smarkiai maziau, nors patys tuo netiki. Nu ir dar koks 17
niaunsu, kur nedirbus su draudimu neidomu, bet gausi patiket - draudimas
brangs dar n metu, tik geriems shoperiams truputi maziau. Nors jei isiatymu
kurejai nueis ta kryptimi, kur dabar sukama, gali brangti ir nebiski.