Tema: Re: PCAD kainos...
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-12-02 17:25:03
paaiskink, kokiu pagrindu draudimo kainos kyla, kai bendras kainu lygis
krenta?  Jei tvirtinsite, kad kiekvienais metais dideja avaringumas ir tai
padidina bendra kainu lygi, tai kokio bybio tas avaringumas yra dalinamas
ir ant vairuotoju, kurie jau daugiau nei 3m. neturejo jokiu ivykiu (mano
atveju >10m. neturejau jokiu ivykiu).

Panasiai ir su kasko: kiekvienais metais automobilio vidutine rinkos verte
mazesne, bet sitoje vietoje lygiai taip pat kiekvienais metais tvarkingai
moku
daugiau.