Tema: Re: Kur piltis dujas geresnemis kainomis ?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-11-08 17:10:54
pats tamsta esi pasakorius ir susidures tik su savo viena auto vedi
statistika pasauline. be to duju filtras i voztuva kainuoja ne 3lt, o
jau netoli 10, ipurskiminems irangoms yra dar vienas filtras, o ir
membranu remkomplektas kainuoja brangiau ir darbo ne valandai o beveik 3
su isemimu ir idejimu reduktoriaus