Tema: Re: Kur piltis dujas geresnemis kainomis ?
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-11-06 08:34:57
Cha Cha dar vienas pasakorius. Tas skystalas renkasi nepriklausomai kur
piliesi. Remontas trunka 15s: atsuku varzteli ir isbega. Filtas kainuoja 3
Lt, pasikeisti pats gali bet kas, kam rankos ne is siknos dygsta. Procedura
atliekama mazdaug kas 100 000km.
Membranas tenka keist kas 60 000 km velgi visiskai nepriklausomai nuo kokios
dujos. kainuodavo apie 60Lt rem komplektas, darbo mazdaug valandai, jei
neskubi.