Tema: Re: Kur piltis dujas geresnemis kainomis ?
Autorius: opapa
Data: 2009-11-05 20:18:21
R. Kalantos g. netoli Prie svastykliu yra tokia vietines reiksmes degaline,
ten su kortele -20cnt. - pries pilant BUTINA pasakyti kad su kortele -
korteles siaip nepraso. :) kokybe normali - t.y. skirtumo nepastebejau
na zinoma i kasa to pardavimo niekas nemusa  - ir kaip taip jiems iseina
vidury miesto prekiauti neper kasa nesuprantu... :)
siaip piluosi belenkur, ga daugiausia lukoil'e, pravaziavau ~65 kkm,
pasikeiciau filtrus, na ir purkstuku gumeles, tiesa vienas purkstukas tipo
buvo numires.. na tai su viskuo kainavo 72 lt.