Tema: Re: Kur piltis dujas geresnemis kainomis ?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-11-05 19:52:35
"Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message
news:hcv29h$hdl$1@trimpas.omnitel.net...
> Taigi, krizes akivaizdoje mano P806 atsirado dujos
> :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
> Taigi, patarkit, kur reiketu jas piltis, kur geresnes, ir kur geresne
> kaina.

Geresnė kaina pasikasus darže cisterną ir su sena kolonke pašiūrėje slapta
pilstant. Vienas pažįstamas taip pasidarė, dujų kaina didmena pas jį buvo
~ -30% nuo kolonkių. Skirtumo jokio, nes LT prastumti įstatymai de-facto
tokie, kad automobilinės ir buitinės suskystintos iš esmės nesiskiria.

Gyventum ne Kaune, o PL pasienyje su dideliu baku - gal ten apsimokėtų
užsipilti kartu apsipirkus.

> Nes pirmadieni pyliau po 1.84, siandien ziuriu 1.93.
> Nestes kolonelej Pramones-Draugystes siandien po 1.89 ir su nuolaidu
> koretele butu -10ct. Bet tipo tas korteles naikina, tai ta nuolaida
> iskaiciuoja automatiskai, gavosi 1.79.

Jei perki nuolaidas - tai - wake up, time to die.

> Taigi padejkit susigaudyti tose ,,nuolaidu'' labirintuose.

Jokio skirtumo, jei kokybė tenkina, nebent užsirauni, kad vienas miesto
galas pakeitė, o kitas dar ne.

> Ir dar. Yra kazkokios ,,geresnes'' dujos +4ct. Kas tai per daiktas?
> Veiksmas Kaune, jei kalbesit apie konkrecias degalines.

Praėjusį kartą užmiršus pasižiūrėti Pramonės-Draugystės kampe, pripylė 90,8
oktaninio. Susikeikiau. Dabar savęs paklausk, ar 90,8 + priedai už 4 ct. ką
nors reiškia ar nieko?