Tema: Re: Kur piltis dujas geresnemis kainomis ?
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-06 11:59:14
Cia bl...dujininku pyzdiozas apie tuos filtrus, membranas ir pagerintas
dujas. Zmona vazineja su sceniku, kuriam nuo gimimo istatytos "gamyklines"
dujos .Tos dujos tikrai paciu pirmuju kartu.Vazineja ji jau 3.5 metu, pilasi
pxj kur ir nieko tai sistemai dar neatsitiko.
O kai lenkuose tvarkiausi pakaba, serviso vado-pusbrolio  paprasiau,kad
pakeistu reduktoriu (profiaktiskai), tai jis man tik paklause  yra kokiu
nors problemu? Ne, nera.Tai ,sako, ir nekisk nagu ir neduok niekam kist, nes
naudos nebus, o sukist suda gali ir tada tikrai reiks istisai remontuot.