Tema: Re: Kur piltis dujas geresnemis kainomis ?
Autorius: Nikonis
Data: 2009-11-06 09:15:43
visada piluosi toje nesteje (pramones-draugystes) pilu dujas su "vitaminu"
(tipo jos geriau tepa)
anksciau buvo nuolaidu korteles, bet kaip jie aiskino buvo du savininkai,
issiskyre ir tas korteles naikina, bet siuo metu duoda -10cnt be jokiu
korteliu. kito savininko kolonele liko prie Lytagros, ten galioja ta pati
nuolaidu kortele (-5cnt) ir kas 15 ltr gauni e-lita, uz kuri gali nusipirkti
zetona plovyklai  ar langu skysciui su 50% nuolaida.

Lukoilo duju stengiuosi vengti, su jom ir traukia prasciau ir ryja
daugiau...