Tema: Re: Kur piltis dujas geresnemis kainomis ?
Autorius: Aurimas Stasaitis
Data: 2009-11-05 19:56:22
2 metus važinėjau dujomis iš Lukoil, o paskutinius 1 metus iš Orlen.
Skirtumas milžiniškas dujų iš Mažeikių naudai - jei prieš tai dujų purkštukų
gumeles reikėjo keisti kas 8-10 tūks, tai dabar ir po 20 tukst. viskas
gerai. Be to panašiu periodiškumu reikdavo reguliuoti laisvos eigos sklendę,
nes pradėdavo užgesinėti ant laisvo bėgio. Pakeitus dujas problema dingo.
Mašina - Seat Cordoba 2000m.
Aurimas