Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-10-31 15:13:09
nu tai kol padarys, gausis lepus ir brangus hi-tech'as

> 2017.10.31 15:05, Dainiushas rašė:
>> nepadarys
> 
> taigi tipo visa aviacijos industrija laukia issiziojus, nes idealiai
> tinka lengvajai aviacijai. skaiciau, kad dxja experimentu su tais
> seal'ais daryta ir issipletimo koeficientai lydiniu derinami ir t.t. nu
> tipo vis dar dirba ant to.
> 
>> 10/31/2017 3:04 PM, fenix@w rašė:
>>> 2017.10.31 15:01, Dainiushas rašė:
>>>> tai Mazda jau
>>>
>>> autopliuse dar nera. ir turbut nebebus.  sakyciau pavelavo taip
>>> ~10metuku. jie dar pries tai turi isteset pazada rotorini atgaivint ir
>>> dar viena pazada ta rotorini pagaliau normaliai ir padaryt.
>>>
>>>> 10/31/2017 2:55 PM, fenix@w rašė:
>>>>> 2017.10.31 14:42, Lapinas rašė:
>>>>>> Taip, perskaičiavus į kalorijas litrui, dyzelis yra kaloringesnis.
>>>>>> Jei
>>>>>> gerai pamenu ~10 procentų.
>>>>>> Žodžiu, dyzelinis variklis turi didesnį n/k (dėl mažesnių šiluminės
>>>>>> mašinos nuostolių) ir kaloringesnį kurą, todėl paliubomu ryja 0,6-0,8
>>>>>> lyginant su to paties tūrio benzininiu varikliu.
>>>>>>
>>>>>
>>>>> jep. kai sukurs benzinini varikli su 15+ suspaudimo laipsniais eis
>>>>> dyzelis i uzmarsti.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>