Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: andzeja
Data: 2017-10-31 09:35:49
Px tos furos. Mane zavi greitieji autobusai mieste. Geriausias pvz
 Vilniuje Batoro g. kalnas. Pilnas zmoniu 2 daliu greitasis
 autobusas lipantis i uzsitesusi kalna, veluojantis pagal grafika,
 uzspaudes iki galo tapke. Va kur pagrindiniai miesto
 tersejai...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/