Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-31 14:53:40
2017.10.31 14:40, eSSas rašė:

> Isvadinciau debilu, bet juk nesuprasi - uz ka. Tai ir nesivarginsiu.
>
> Tiek to: stalius konkuruoja kaimo ribose, viesojo administravimo genijus - miesto, o mokslo zmones konkuruoja su visu pasauliu. Kai pakilsi i toki lygi, galesi leisti sau apie pastaruosius kalbet niekinamu tonu
>
> S.

pajauciau asmenine prizme, tai asmeniskai atsakysiu:
1. Apie niekinima tai issigalvojei
2. Mokslo zmones konkuruoja IR vietiniu lygmeniu, ypac tie, kurie dirba
nekomercializuotose srityse ir finansuojami is biudzeto.
3. Zmones su magistro issilavinimu nebutinai dirba tik mokslini darba.
Gali but Lietuviu kalbos mokytoju, kurie konkuruoja TIK ribotoje
erdveje, ribotoje ir reguliuojamoje rinkoje (valdiskos mokyklos)
4. Paziurek i realu procenta LT su magistro laipsniais ir paziurek, kiek
is ju turi galimybiu ir igudziu konkuruoti platesneje erdveje. Deja,
dauguma ju butent to ir nemoka, dazniausiai del pardavimo igudziu stokos
ir/ar per menko agresyvumo.
5. Amatininkas gali konkuruoti ir platesniam geografiniam diapazone.
6. Paradoksas: vidutinis murininkas LT staybose uzdirba 2-3x daugiau uz
vidutini profesoriu LT universitete. Mano paaiskinimas, kad kvalifikuotu
amatininku is esmes truksta. Priezastis kita?
7. Mokslo zmogumi turbut nebusiu, neaktualu. Pasijautei izeistas - tavo
problemos