Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-31 13:43:30
o tau niekaip nesigauna sutalpint, kad ne visiems litro kaina ir masinos
ir jos islaikymo kaina euru tikslumu pirmoj vietoj? aisku proto ribose,
ir siulyt kasdien vazinet 3.5 v6 benzininiu autobusu jauciu tik amerikoj
normalu. arba zmogui ieskanciam naudoto auto, siulyt pirkt nauja.
zinok man reikia auto tokios, kokia gmaintojas padare, cia apie
funkcionaluma. ir kazkur ikrautas duju balionas - ne variantas ir
nenormalu. kad tau tai normalu, tai buk geras ir neaiskink kas normaliau
- isimti dpf, ar idet dujas. nes matomai, cia mes galim gincytis iki
mirties - nesusitarsim. man auto perdarymas i dujas niekada neatrode ir
neatrodys normalu. kai nusipirksi originaliai pas gamintoja dujinta
voyageri, galesi aiskint, kad tai korektiskas pasiulymas. man asmeniskai
kolkas tai - nesamone, israsta vietines reiksmes garaze.