Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-30 23:49:43
nu. tai ka? dziaugiesi kita kaima mieste atrades? dar yra aleksoto,
zaliakalnio ir dar N kaimu 'mieste', kur net saligatviu nera. net
kanalizokas ne visur yra, ar bent teorine centrinio sildymo galimybe.
nekalbant jau apie priemiescius, kur autobusas isvaziuoja ryte, o grizta
vakare. per 'miesto' 'centra' irgi be sudbridziu nei praeit nei
pravaziuot. ahujieno miesto ahujienas problemas gvildeni ir diagnozes
dalini. dideli kalchoza pavadinus miestu jis tokiu netampa, deja.

On 2017.10.30 23:25, Dainiushas wrote:
> agirdi, o ne iš amalių rašai? Kur per vieną langą bėgiai per kitą
> kapinės? O šalia dvi amžinai užkištos gatvės? :). Beje, o matei planus
> kaip ten keliai atrodys nelabai tolimoj ateity ir kokioj ten šiknoj
> liksit? :)

nzn apie kokia tu cia sikna. jeigu apie rytini aplinkeli, tai laukia
visi kiek girdejau. panaikins pervaza, padarys tuneli, nukreips srauta
aplink. nebus ir kamsciu. tik kazin ar as to cia sulauksiu.