Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-31 15:07:38
jau tie fijato ir volvo varikliai tai toks shudu shudas!!!
uz tai vw lediniai, nesugenda ir neruksta, nieks jiems dpf nepjauna :)
o jei ir sugenda, tai kazkaip 'kitaip'. ir jeigu ruksta, tai mieliau
kvepia, beveik gelytem.
nebandei bent litro vandens per diena isgert, gal ne taip skaudetu ant
sauso myzt ?