Tema: Re: Codecui pamąstymui
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-30 10:48:28
tai tuvlita ko neturi dabar? dumingumo negali pamatuot? man rodos esat
prisiklause kazkokiu sapalioniu apie mistine iranga, kuri seniai stovi
ir yra naudojama.
iranga nustatyt lempu, vaziuokles ir dar milijonui kriteriju irgi yra,
bet kaip ejo tralai pilni lavonu uz 200eur taip ir eis dar matomnai kuri
laika, nepriklausomai nuo to, kokia iranga tuvlitoj stovi.